Techninis aptarnavimas

Paskelbta
Techninis aptarnavimas

Techninis aptarnavimas – nauja paslauga, skirta gyventojams, kurių saulės energijos sistemas įrengė kitos įmonės, kurios nebeegzistuoja ar nesiūlo profesionalios įrenginių apžiūros. Apžiūrą VEESLA specialistai atlieka didžiuosiuose Lietuvos miestuose, užtikrindami, kad saulės modulių, inverterių, energijos kaupiklių bei elektros instaliacijos būklė būtų patikrinta laiku ir kokybiškai. 

Pasitelkiant modernią įrangą tikrinamas kiekvienas sistemos komponentas, siekiant pastebėti net menkiausius sutrikimus. 

Siūlomi trys techninio aptarnavimo planai:

  • Standartinis planas
  • Premium planas
  • Premium+ planas

Ši paslauga padeda išlaikyti sistemos efektyvumą, prailgina jos tarnavimo laiką ir apsaugo nuo netikėtų gedimų. Sužinokite daugiau apie techninį aptarnavimą čia.

 

Taip pat skaitykite

Verslui: 18 milijonų eurų parama energijos kaupiklių įrengimui jau kovo 25 d.

Lietuvos verslo įmonės, ūkininkai ir viešieji juridiniai asmenys netrukus galės

Nauja APVA parama saulės elektrinėms – paprasčiau ir greičiau!

Jau vasario 25 d. nuo 8 val. Aplinkos projektų valdymo agentūra (APVA) skelbia kvietimą

Saulės jėgainė pirmaisiais metais bendrovės „Tetirvinai“ lūkesčius pateisino

Uždarosios akcinės bendrovės „Tetirvinai“ 99,6 kW galingumo saulės jėgainė Pasvalio

Gaukite pasiūlymą jau šiandieną!

Pildykite forma arba skambinkite +370 625 58999  

      0
      Jūsų krepšelis
      Krepšelis tuščiasGryžti į parduotuvę