Techninis aptarnavimas

Data:
Techninis aptarnavimas

Techninis aptarnavimas – nauja paslauga, skirta gyventojams, kurių saulės energijos sistemas įrengė kitos įmonės, kurios nebeegzistuoja ar nesiūlo profesionalios įrenginių apžiūros. Apžiūrą VEESLA specialistai atlieka didžiuosiuose Lietuvos miestuose, užtikrindami, kad saulės modulių, inverterių, energijos kaupiklių bei elektros instaliacijos būklė būtų patikrinta laiku ir kokybiškai. 

Pasitelkiant modernią įrangą tikrinamas kiekvienas sistemos komponentas, siekiant pastebėti net menkiausius sutrikimus. 

Siūlomi trys techninio aptarnavimo planai:

  • Standartinis planas
  • Premium planas
  • Premium+ planas

Ši paslauga padeda išlaikyti sistemos efektyvumą, prailgina jos tarnavimo laiką ir apsaugo nuo netikėtų gedimų. Sužinokite daugiau apie techninį aptarnavimą čia.

 

Kitos naujienos

Nauji pakeitimai gaminantiems vartotojams: efektyvesnis ESO techninių sąlygų išnaudojimas ir įmokų grąžinimas

Energetikos ministerija atliko svarbius pakeitimus, kurie leis gaminantiems vartotojams

EV stotelių montavimas: ką verta žinoti?

Elektromobilių populiarumas Lietuvoje sparčiai auga – vis daugiau vairuotojų renkasi

Šilumos siurbliai: kaip teisingai išsirinkti?

Šilumos siurbliai Lietuvoje vis labiau populiarėja ir stipriai konkuruoja su kietojo kuro ir

Gaukite pasiūlymą jau šiandieną!

Pildykite forma arba skambinkite +370 625 58999